2/16 Upřímnost nadevše

02.02.2016 20:00

Tak už jen 11 měsíců a je tu rok 2017. Letí to, a tak i další článek přiletěl. Právě jsem dočetl lednový příspěvek a zdá se mi, že ještě chvilku, a budu psát knihy. Vrhneme se na novinky, není jich málo.

Začneme ostře. Infekce se šíří městem, lidé umírají. Včera soused, dneska já? Ty? Další z řady postapokaliptických her se nám ukázala v uzavřeném beta testu, který jsme si mohli zkusit v prvním únorovém víkendu. Na hru, která se zpozdila o celý rok a půl, jsme se všichni dost těšili. A hodně z nás si jí zkusilo. Vývojáři určitě chtěli vyzkoušet stabilitu hry, herní mechanismy a další důležité věci, aby se The Division mohla 8. března představit v plné kráse. Dojmy ze hry si mnozí zkusili na vlastní kůži. Jistě se o této hře napíše ještě mnoho, takže se nebudu rozepisovat. Každopádně první okusení nebylo vůbec špatné!

Nestarnoucí a kupodivu stále v betaverzi hra War Thunder si jde vlastní cestou. Po aktualizaci 1.55, kdy se poprvé ukázaly Britské tankové jednotky, je Gaijin pomalu zpřístupňuje všem hráčům. Aktuální je lvl. 3. Mohli by to zpřístupňování zrychlit, hodně hráčů se těší na krásné britské tanky na nejvyšším lvl. Ač krásně vypadající, hra začíná narážet na problém týkající se prosazování určitých mocností na ůkor jiných. Bohužel vývojáři pochází z Ruska, takže tato strana ve hře má podle mě nejsilnější zastoupení. Ve hrách by se neměly upřednostňovat žádné strany, především když to vychází z reálných předloh. Budeme jen doufat, že se to zlepší.

Poslední zmínka o hrách se týka Siege. Ubisoft se celkem snaží tuto hru prosadit na úroveň hry, která by se dala hrát na ligové úrovni. Potenciál určitě má, zejména když teď přidali první z neplacených balíčků Operace Black Ice. Mapa z tohoto dlc vypadá pěkně, a za týden si zkusíme i nové dva agenty. Jen ty bugy, spojování s ostatními hráči, občas zvláštní střelba. DLC jsou fajn, ale hratelnost je přednější, spíš ať oddálí balíčky a pohrají si s nedostatky. Pak to bude hra hodná turnajů, a lidé si u ní užijí jak zábavu, tak vypjaté situace.

Sloupky o hrách mě baví. Je to nenásilné, většinou se shodneme a, i když nám občas pijou krev a peněženku, hrajeme je dál. Od her se přesouvám ke klanu. Máme nový Teamspeak. Je pro 20 lidí a máme ho na rok. Adresu i heslo už by všichni aktivní hráči měli znát, pokud ne, obraťte se na lídra klanu. I když ještě všichni nedali, částka se vybrala. Dokonce i něco přebývá. Každý z vás může vymyslet, co s pěnezi. Pak dejte určitě vědět, co jste vymysleli. Každopádně se opět můžete podívat do kategorie "platby" a uvidíte, zda se najdete. Pokuď jste četli lednový článek, určitě jste se dočetli, že máme malou radu, která měla vytvářet prostředí pro hraní her. Toto uskupení vydrželo měsíc. Teď se dost z vás určitě uchechtlo, jenže spíš by to mělo být naopak. Nějakým způsobem vést klan, společenství určitých lidí, není lehká věc, zejména když ti lidé spolu hrají déle a mají něco zažitého. Nové věci je skoro nemožné je naučit. Proto naše snaha vytvořit vedení selhala tak rychle, jak začala.

Nebudu to prodlužovat jako minule. Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodl ukončit svojí aktivní činnost v klanu, jako pisálek těchto sloupků, jako pravá ruka lídra. Proč? Hlavní jsou dva důvody. První je jeden člověk, který  je úžásný skiller a občas se mu povedou dobré vtípky, ale být přínosem pro klan, to mu asi neříká nic. Přesvědčil mě o tom jak u BF3, u Army a dokonce i teď u Siege. Už nechci hrát s někým, když vím že mi nepokryje záda, už ne. Druhý si nechám pro sebe.

Každopádně chci poděkovat všem, co si mé příspěvky četli, co chodili na tento web, těm, co se rádi vraceli. Děkuji klanu, že sem tu mohl strávit hodně času s fajn lidmi a hrát s nimi zajímavé hry u kapky alkoholu. Třeba někdy.

ČEST