9/15 Autumn is coming

29.08.2015 20:32

Srpen se blíží na svůj sklonek, a tak i tento článek se hlásí o své slovo. Proto nelením a pouštím se s vervou do psaní. Vím, někdo se už toho článku nemohl dočkat, ale poslední dobou toho je víc. Mých schopností pro vtip v článcích si všiml jeden nejmenovaný plátek a poprosil mě, zda bych mohl pár vět věnovat i do jeho sloupků. A tak až v Blesku uvidíte na předposlední straně vtípky, víte, od koho jsou.
Teď už zpět do víru her, kouzel počítačových programátorů a života v klanu.
Naše vlajková hra DayZ dostala před několika dny nový kabátek v podobě patche 0.58, a pokud tak kluci z Bohemia Interactiv budou pokračovat, měli by začít tyto patche dělit na tři desetiná místa, aby se tam všechny ty svíčky, balíčky pro opravy pneumatik, baterek do aut atd. vešly, jelikož datum Beta verze se nezatržitelně blíží. Snad až tam budou všechny věci, zaměří se na ty nepodstatné detaily, jako bugování předmětů v rukou. Ale abychom jen nehanili, nový střelecký režim ze třetí osoby se mi osobně líbí dost. Tak uvidíme, jak se s tím dál poperou, a snad to neskončí jako náš velký tunel Blanka. Naděje umírá jako poslední. Lucení je teď o něco náročnější, a tak člověk musí běhat trošku po mapě, aby našel to co chce. Díky tomu si člověk dvakrát rozmyslí, zda jít do konfrontace s jiným hráčem. Tak by to ale mělo u této hry být. Není to ani Battlefield, ani Arma. Simulátor přežití - to je DayZ. Pomáhejme si, kryjme se, to je podstatou jak hry, tak klanu, kde jsi i ty!
War Thunder, tam se nic velkého neudálo, vše běží jak má. Občas lítáme, občas tančíme. Od této hry nemůžem a ani nechceme víc, tady se naše děla a křídla potkávají neustále, a věřím, že to tak i bude. Je pravda, že někteří by rádi okusili mise proti jiným klanům, ale asi to není v našich silách. Třeba do budoucna se udělá tak silná základna v řadách RKHM, že budeme schopni vyzvat jiné klany, vyzvat je a porazit! Určitě to zní jako dobrý nápad, ale ne všechny dobré nápady se stávají realitou. Uvidíme do budoucna. Další hry? Všeho moc škodí, a i když her vychází jak na běžícím páse, ne s každou se dá pařit v klanovém duchu. Sami víme, že každý má svojí další hru, u které se ubčas odreaguje, ať je to Anno, Farming simulátor, Zaklínač, Dark souls. Chce to občas vypnout mikrát a nechat se vtáhnout do hry jako takové a užít si zachraňování světa v jednom, taky to má své kouzlo.
Musím zde napsat, že se snažíme naší dlouhodoubou práci v týmu nějak zviditelnit a jako medium zkoušíme použít natáčení scének. Myslím, že to není špatný nápad. Snad v tom budem i nadále pokračovat a nebyli to jen výstřelky do tmy. Máme co nabídnout, jen to dobře rozvrhnout, uspořádat, sestřihat. Máme na to pánové, jen se toho nebát a vzájemě si pomoci Je pak příjemné, když na projektu pracuje víc, nežjeden člověk. Úspěch je pak zaručený, minimálně v tom, že se za 5 let koukneš na youtube a uvidíš, že jsi jen slepě neťukal do myši, když bylo potřeba.
Vím, poslední dobou se náš server potýká s výpadkami TS. Tuto chybu se snaží naši nejlepší ajťáci odstranit, ale bojím se, že jim to ještě chvíli potrvá - byly dovolené, takže se na to pořádně neměl kdo podívat. Náhodou, kdyby někdo věděl, jak z TS odstranit chybu ve scenu, klidně napište. Naši experti přes výpočetku se na to podívají a třeba se chyba podaří odstranit dříve.
Už se chci pomalu rozloučit, překračuji stanovený limit na článek.
Každopádně pomalu končí letní dny. Horka byla neskutečná, a proto jsem se chtěl dostat i na jedno nepříliš oblíbené téma. Čistota! Všichni víme, že naše mašiny chladí pasivní a aktivní chlazení, to je třeba udržovat v čistotě, aby vzduch mohl proudit v žebrování a chladit tak procíky grafiky. Nebuďte líní a trošku tu vaší mašinku profoukněte. Nejlepší je stlačený vzduch. Dávejte si pozor na točení větráčků, nedělá jim to dobře (mám od Maziho). A nedělejte to vysavačem, určitě to je snažší, ale statická elektřina je svinstvo. Takže neleňte a připravte své stroje na hráčskou sezónu. Autumn is coming!

Čest Rytíři!